Ważne wskazówki dotyczące obsługi motocykla o wysokiej wydajności

Ważne wskazówki dotyczące obsługi motocykla o wysokiej wydajności

Wyobraź sobie, że jedziesz na wsi, a potem nagle motocykl rozbija i ruiny Twój dzień. Możesz myśleć, że u sprawdzili wszystko i nie powinno być żadnego problemu prawda?
To naprawdę ważne, aby zrobić kilka kontroli, jeśli nie regularnie przynajmniej w niektórych przypadkach, gdy idziesz na długo kraj napędu jazdy z boku. Więc oto kilka wskazówek, jak zachować swój motocykl, więc nie trzeba ciągnąć jazdę na które będziesz wydawać setki dolarów.
Paliwa i oleju: Wózki Ełk
To jest najważniejsze, rozporządzania nieleczonej gazu powyżej 6 miesięcy, a nie groźbą to. Sprawdź przewód paliwowy o odszkodowanie z powodu pogody lub pęknięcia itp. Jeżeli znajdziesz wszelkie szkody, nawet drobne wymienić. Następną rzeczą jest, by sprawdzić filtr paliwa, sprawdź, czy nie jest zatkany i wygląda na czyste i jasne. Jeśli jest starsza niż rok to lepiej go wymienić. Pamiętaj, aby zjazd zawór paliwa podczas parkowania motocykla na dłuższy okres, co zapobiega wyciekowi paliwa.
Upewnij się, że regularnie kontrolują i utrzymać poziom oleju w swoim wysokim poziomie lub MAX. Najlepiej jest sprawdzić poziom oleju w centrum rowery stoją lub gdy jest w pozycji poziomej. Pod wypełnione poziom oleju mogą być katastrofalne, podczas gdy zbyt dużo oleju ponad limit może zalewają filtr powietrza z olejem. Regularne zmiany oleju i filtra motocykl będzie zachować młody i zdrowy.
Opony:
motor-bhp

Najczęstszym podział motocykl jest za uszkodzenia opon, więc pamiętaj, aby sprawdzić, czy opony są odpowiednio napompowane. Pod napompowana opona wytwarza dużo ciepła, co skutkuje zdmuchnąć. Zachowaj mini miernik opona z tobą i ważną rzeczą “używać”. Drugą rzeczą jest sprawdzenie głębokości bieżnika, czy jest 1-2mm to jego czas, aby wymienić opony.
Hamulce:
Naprawdę ważne nie tylko dla swojej jazdy, ale także dla własnego bezpieczeństwa. Zmień płynów hamulcowych co roku i hamulców wykona w ich mocy. Podczas wymiany płyny hamulcowe używać tylko szczelnie jeden jak płyny hamulcowe absorbuje wilgoć. Należy również sprawdzić grubość okładzin hamulcowych i jeśli wygląda cienkie zastąpić. W przeciwnym razie, jeśli idzie się do metalu, twój hamulce tarczowe mogą ulec uszkodzeniu i ostatecznie doprowadzić do niepotrzebnej wymiany linii montażu stalowych splecionych hamulcowe również zwiększyć wydajność hamulców.
Łańcuchy:
Łańcuchy rowerowe są napięte, ale nie musi być w stanie sag między 3/4 “do 1 1/4” w punkcie środkowym między dwoma zębatkami. Sag jest używany, gdy zawieszenie rower porusza się w górę iw dół, na nierównych powierzchniach. Smarowanie łańcucha rowerów sprayem łańcucha. Upewnij się, że rozpylać zarówno w lewo i po prawej stronie łańcucha. Umieść kawałek gazety, aby nie psuć tylne felgi jak ty sprayu. Lepiej jest to zrobić po powrocie z przejażdżki i łańcuch jest jeszcze ciepły. Użyj drugi kawałek papieru na podłodze, aby złapać jakieś krople. Odczekaj pięć czy dziesięć minut, zanim wytrzeć nadmiar oleju z łańcucha.
Bateria. Czasami też kursy spawania dają dobre efekty.
Bateria wymaga trochę miesięczne utrzymanie wykonywać perfekcyjnie konserwacja Ełk . Sprawdź poziom płynu w każdej komorze akumulatora, jeśli znajdziesz każda izba niska następnie wypełnić go w dobrze wentylowanym pomieszczeniu z destylowanej lub dejonizowanej wody używać rękawic i okularów ochronnych podczas napełniania i przechowywać akumulator naładowany w 100%. Sprawdź kable, obudowy i zaciski pod kątem luźnych połączeń lub szkody, terminale czystych i złącza i wreszcie skończyć testując baterię albo woltomierz lub areometr.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s